Kundestøtte

Hvis hentedatoen ikke har passert, kan du kansellere eller endre bestillingen din online

Hvor kan jeg finne detaljer om retningslinjer for bilutleie?

Nesten alt du trenger å vite om bilutleien får du vite ved å klikke på koblinger som er synlige på Gå gjennom-siden i bestillingsbanen for reservasjonen. Selv om du ikke bestiller en ny leieavtale, kan du fortsatt få svar på de vanligste spørsmålene. For detaljerte svar fyller du ut hentestedet og omtrentlige reisedatoer i reservasjonssøkefeltene. Velg en hvilken som helst bil og gå gjennom trinnene til du kommer til siden Gå gjennom og reserver. I sidemargen vil det være en kobling til Nøkkelfakta om leietavtalen. Ved å klikke på denne koblingen kan du se retningslinjer som er spesifikke for hentestedet som ble søkt opp. Etter å ha gått gjennom retningslinjedetaljene kan du fortsette med en reservasjon eller rett og slett bare gå ut av reservasjonsbanen. Hvis du fortsatt har spørsmål, må du gjerne kontakte oss per telefon eller e-post.

Reservasjon med en reisepartnerside

Hvis du har gjort en reservasjon via en tredjepart. prøv å slå opp på den opprinnelige leverandørens nettsted.

Reservasjoner

080056936

 

Våre representanter er tilgjengelig mandag til fredag kl. 09–18


Ring Nå

 

 

Help Topics Icon

Kundeservice

E-Post

 

Alternativt kan du sende en e-post til oss når som helst, så kommer vi tilbake til deg

 

Send E-post Nå

 

 

Postadresse

Enterprise House

Vicarage Road

Egham

Surrey

TW20 9FB

United Kingdom

Nettstedets tjenesteleverandør